Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Nawigacja Nawigacja

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Lista artykułów

Fascynujący Świat Roślin

11.05.2015
Od Japonii po Meksyk i od Australii aż do Finlandii - 18. maja fascynaci wiedzy z całego świata będą poznawać niesamowity świat roślin. Zachęcają do tego także biotechnolodzy z UJ.
więcej o Fascynujący Świat Roślin

Nauka: przydatne linki

08.05.2015
Finansowanie badań, wykłady, koła naukowe, biznes i nauka, zasoby
więcej o Nauka: przydatne linki

Konkurs "INFOGRAFIKA.NAUKA.UJ"

07.05.2015
Stawiamy na infografiki! Zapraszamy do udziału w konkursie na infografikę, przedstawiającą badania i dziedziny naukowe rozwijające się na UJ.
więcej o Konkurs "INFOGRAFIKA.NAUKA.UJ"

Warsztaty "Infografika w promocji nauki" [zdjęcia]

06.05.2015
Szkoła Promocji Nauki znowu otwiera swe podwoje*. Tym razem mamy dla Was świetną propozycję: zajęcia z tworzenia infografik oraz konkurs na najlepsze infografiki, ilustrujące badania i dziedziny naukowe rozwijające się na UJ.
więcej o Warsztaty "Infografika w promocji nauki" [zdjęcia]

Jak przebić się z nauką do mediów?

30.04.2015
Dziennikarze nie interesują się osiągnięciami naukowców. Znaczna część polskiego środowiska naukowego podziela ten pogląd. Chcę pokazać jak bardzo jest on błędny.
więcej o Jak przebić się z nauką do mediów?

Harajuku, Tokio, Japonia

28.04.2015
Harajuku – jedna z dzielnic Tokio, cieszy się wizerunkiem miejsca, stanowiącego mekkę mody, zwłaszcza tej szalonej, ekscentrycznej, subkulturowej.
więcej o Harajuku, Tokio, Japonia

Centrum nauki dla każdego

27.04.2015
Sukces Centrum Nauki Kopernik zainspirował do myślenia o otwarciu podobnych ośrodków w Polsce regionalnej. Czy temu zapałowi towarzyszy dyskusja, z której zrodzą się kształty nowych inwestycji?
więcej o Centrum nauki dla każdego

Jak sprzedać potrójne DNA?

24.04.2015
Świat komercyjnej promocji zasadniczo różni się od świata nauki. Jednak refleksje wynikające z obserwacji współczesnej reklamy mogą okazać się pouczające także dla promowania wiedzy.
więcej o Jak sprzedać potrójne DNA?