Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Szkoła Promocji Nauki: to nie jest takie trudne...
Jak przygotować ciekawą prezentację multimedialną, wykorzystując program Prezi oraz jak zaplanować i realizować internetowe działania promujące własne osiągnięcia, projekty i dziedzinę wiedzy - to dwa główne zagadnienia Szkoły Promocji Nauki 2015. Zgłaszajcie się i zobaczcie, że to nie jest takie trudne...
Pięciogodzinne warsztaty (+ przerwy) to wiedza w pigułce, orientacja w podstawowych możliwościach, ułatwienie wyboru strategii i narzędzi dopasowanych do potrzeb oraz zaplanowania własnej aktywności. Zajęcia dotyczą szczególnie promocji nauki adresowanej do społeczeństwa, w mniejszym stopniu koncentrują się na prowadzeniu zajęć dydaktycznych.
Strona wydarzenia na Facebooku
Prezentacje w promocji nauki / Prezi
2.12.2015 (środa), start godz. 9.00 - sala szkoleniowa CITTRU, ul. Czapskich 4, Kraków
Program warsztatu:
- Skuteczna prezentacja multimedialna - światowe standardy w projektowaniu prezentacji, efektywności prezentacji, elementów wartych uwagi, struktury slajdów, obiektów graficznych, najczęściej popełnianych błędów. PowerPoint vs Prezi – dlaczego rozmawiamy o Prezi? podstawowe różnice pomiędzy Prezi a programem PowerPoint .
- Jak podejść do Prezi ? - środowisko programu, jego narzędzia, funkcje, zasady korzystania. W trakcie tej części naprzemiennie z treściami pokazywanymi przez prelegenta wykonywane będą przez uczestników ćwiczenia.
- Projektowanie własnej prezentacji Prezi – dyskusja, case study, omówienie najistotniejszych problemów, m.in. planowanie, struktura i narracja, aranżacja
Dodatkowo uczestnicy otrzymują materiały z warsztatów.
Prowadzący:
- Daniel Kostrzewa - trener biznesu, absolwent Politechniki Krakowskiej i słuchacz studiów doktoranckich w dziedzinie Inżynierii Produkcji. Założyciel firmy MULTITECH Multimedia i Technika, pasjonat nowych technologii i rozwiązań multimedialnych. Prowadzi szkolenia dotyczące wystąpień publicznych z wykorzystaniem nowych technologii oraz narzędzi multimedialnych.
Internet w promocji nauki
14.12.2015 (poniedziałek), start godz. 11.00 - sala szkoleniowa CITTRU, ul. Czapskich 4, Kraków
Program warsztatu:
- Wprowadzenie do e-marketingu i nowych mediów. Ciekawostki odnośnie zmian komunikacji w dobie Internetu. Co się zmieniło i jak wpływa to na obecną konsumpcję treści?
- Charakterystyka mediów społecznościowych i blogosfery - jak młody naukowiec może wykorzystać nowe media?
- Sfera Google - które treści i dlaczego są wyżej w wynikach wyszukiwania? Kilka słów o zasadach pozycjonowania w najpopularniejszej wyszukiwarce.
- Własna strategia działań w Internecie - metoda 9 kroków przygotowania planu komunikacji o sobie i swoich dokonaniach.
- Naukowiec i własna strona internetowa lub blog - co wybrać? Zasady przygotowywania tekstów do publikacji w Internecie. Wprowadzenie do narzędzia Google Analytics czyli co mówią nam statystyki ruchu na stronie.
- Wizerunek naukowca jako eksperta - jak odpowiednio zadbać o profil w serwisie LinkedIn, aby był wysoko w wynikach wyszukiwania? Serwis Slideshare jako miejsce wartościowych treści w Internecie.
Prowadzenie:
Socjomania - spółka konsultingowo-szkoleniowa, która ma na swym koncie ponad 350 szkoleń z digital marketingu, w których uczestniczyło już ponad 1300 osób. Zajęcia poprowadzi Szymon Lisowski, posiadający certyfikat Digital Marketing Institute, organizacji certyfikującej umiejętności w zakresie marketingu internetowego, autor strategii działań w mediach społecznościowych Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadził szkolenia dla przedstawicieli m.in. firm i instytucji takich jak: Microsoft, IBM, PKO BP Bankowy, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Ministerstwo Zdrowia, Kancelaria Prezydenta RP.
Ważne informacje
- Kiedy i gdzie?: PREZENTACJE: 2. grudnia 2015, start godz. 9.00 oraz INTERNET: 14. grudnia 2015, start godz. 11.00. Oba warsztaty w sali szkoleniowej CITTRU, ul. Czapskich 4, Kraków (I piętro). Zajęcia trwają 5 godz + ok. 1 godz. na przerwy.
- Terminy rejestracji: PREZENTACJE do 29.11. (potwierdzenie uczestnictwa osoby zakwalifikowane otrzymają 30.11), INTERNET do 9.12. (potwierdzenie uczestnictwa osoby zakwalifikowane otrzymaja do 10.12). W razie wyczerpania miejsc rekrutacja może być zakończona wcześniej. Potwierdzenia będą rozsyłane mailem - prosimy o sprawdzenie jego poprawności.
Zgłoszenia wyłacznie poprzez formularz zamieszczony poniżej
UWAGA: można zarejestrować się wyłącznie na jedno z proponowanych szkoleń - Dla kogo?: Na zajęcia zapraszamy pracowników naukowych oraz doktorantów UJ. Dopuszczamy udział pracowników administracyjnych UJ, jeśli zajmują się oni promocją nauki (prosimy opisać w uwagach do formularza). Założeniem jest, że w pierwszej kolejności przyjmowani są pracownicy naukowi (etatowi). W razie wolnych miejsc będziemy także przyjmować studentów – informacja o dodatkowym naborze, dedykowanym studentom, pojawi się na tej stronie.
UWAGA: na każde ze szkoleń prosimy o przyniesienie laptopa (z możliwością korzystania z internetu - wifi dostępne w sali szkoleniowej)
Uczestnictwo jest bezpłatne! - Kontakt: paulina.job@uj.edu.pl, tel. 12 663 23 58